عشق واقعی
 
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم من شادیم به وبلاگم خوش اومدین امیدوارم ازش خوشتون بیاد و دوسش داشته باشین قربونتون شادی............ در ضمن نظرم یادتون نره راستی اگه عضو وب بشین خیلی خوشحالم میکنین چون از این به بعد بدون عضویت نمیتونین مطالبو بخونین پس عضو شین و خوشحالم کنین مرسیییییی
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 10520
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1



-- شروع کد اس ام اس تصادفی -->

كد ماوس

دریافت همین آهنگ
♥دخمل دیوووونه♥
♥به نام آنکه عشق رابه ما آموخت♥




 

زن و شوهر جوانی سوار برموتورسیکلت در دل شب می‌راندند. آنها از صمیم قلب یکدیگر را دوست داشتند. زن جوان: “یواشتر برو من می‌ترسم” مرد جوان: نه، اینجوری خیلی بهتره! زن جوان: “خواهش می‌کنم، من خیلی میترسم.” مردجوان: “خوب، اما اول باید بگی دوستم داری!” زن جوان: “دوستت دارم، حالا میشه یواشتر برونی؟” مرد جوان: “مرا محکم بگیر” زن جوان: “خوب، حالا میشه یواشتر؟” مرد جوان: “باشه، به شرط این که کلاه کاسکت مرا برداری و روی سرت بذاری، آخه نمی‌تونم راحت برونم، اذیتم می‌کنه.”

 

روز بعد روزنامه‌ها نوشتند برخورد یک موتورسیکلت با ساختمانی حادثه آفرید. در این سانحه که بدلیل بریدن ترمز موتور سیکلت رخ داد، یکی از دو سرنشین زنده ماند و دیگری در گذشت.

مرد از خالی شدن ترمز آگاهی یافته بود پس بدون این که زن را مطلع کند با ترفندی کلاه کاسکت خود را بر سر او گذاشت و خواست برای آخرین بار دوستت دارم را از زبان او بشنود و خودش رفت تا او زنده بماند و این است عشق واقعی!

 



نظرات شما عزیزان:

دیروز-امروز-فردا
ساعت9:47---23 فروردين 1391
ســـــــــــــلام وب خوشملی دالی جیگل خوشم اومد
وقت ک و بهممنم سر بزن
اگه مایل به تبادل لینک بودی لینکم کن
و خبرم کن تا لینکت کنم
فعلا بدرود دوست عسیسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 21:46 ::  نويسنده : شادی